2018-as díjtermékek megrendelése – tudnivalók

BKK jegyeket és bérleteket (díjtermékek) a kiemelt ügyfelek számára létrehozott korszerű, online megrendelői felületen rendelhet. A megrendelői felület használata regisztrációhoz kötött.

1. Regisztráció

A BKK Kiemelt ügyfelek megrendelői felülete díjmentesen vehető igénybe, használatának megkezdéséhez csupán regisztrálni kell a BKK honlapján, a http://www.bkk.hu/kiemelt-ugyfelek/ webcímen.

A regisztrálni kívánt adatok aktiválása kétoldalú. Munkatársaink a beérkező adatok ellenőrzését követően aktiváló e-mailt küldenek a megadott értesítési címre, amit a regisztrálónak a sikeres regisztráció érdekében vissza kell igazolnia.

Amennyiben 48 órán belül nem érkezik meg a regisztrációt aktiváló e-mail, kérjük, a http://www.bkk.hu/kiemelt-ugyfelek/regisztracio/aktivacios-link.php webcímen szíveskedjen ismételten igényelni az aktiválást!

2. Megrendelés

A megrendeléshez lépjen be a BKK Kiemelt ügyfelek felületére a http://www.bkk.hu/kiemelt-ugyfelek/ webcímen. Amennyiben elfelejtette jelszavát, felhasználó nevét, ugyanitt tud emlékeztető e-mail kérni. Amennyiben mégsem sikerül belépnie (pl. az ügyintézőjük távozott a cégtől, és nem adta meg a hozzáférési adatokat), kérjük, vegyék fel velünk a kapcsolatot a megrend@bkk.hu e-mail címen!

Az első megrendelés feladása előtt, kérjük, olvassa el a Kiemelt ügyfelek felületének

A Felhasználói kézikönyv képekkel illusztrálva ismerteti a megrendelői felület általános használatával kapcsolatos alapvető tudnivalókat; az Általános szerződési feltételek pedig részletesen szabályozzák a felek közötti adásvételi ügylettel kapcsolatos jogokat és kötelezettségeket.

A sikeres megrendelés feladásához szükséges

  • az igazolvánnyal használható jegyek, bérletek esetében az arcképes igazolványok azonosító számának megadása,
  • nyilatkozattétel-köteles bérleteknél (pl. Budapest-bérlet közoktatásban tanulók részére) pedig a tartalmilag és alakilag megfelelő nyilatkozat – ez a megrendelés rögzítése során a Kiemelt ügyfelek felületén elérhető – feltöltése.

Tájékoztatjuk, hogy a Kedvezményes éves Budapest- és MOL bubi bérlet egy 12 szelvényből álló, hőpapírra nyomtatot éves közösségi közlekedési bérletből, valamint egy éves MOL Bubi plasztikkártyából áll. A MOL Bubi plasztikkártya BKK ügyfélszolgálaton történő kiváltáshoz a MOL Bubi közösségi kerékpáros rendszer használatára vonatkozó szerződést kell kötni a BKK-val, melyről a megrendelt Kedvezményes éves Budapest- és MOL bubi bérlet mellett tájékoztatót adunk át. Amennyiben nem kaptak a szerződéskötésről tájékoztatót, vagy kérdésük merül fel, kérjük, írják meg nekünk a megrend@bkk.hu e-mail címre!

Társaságunk honlapján, a http://www.bkk.hu/tomegkozlekedes/jegyek-es-berletek/jegy-es-berletarak/ webcímen érhető el hatályos díjszabásunk.

Kérjük Önöket, hogy technikai okok miatt a jegyeket és a bérleteket külön-külön szíveskedjenek megrendelni!

3. Fizetés

A sikeres megrendelést követő két órán belül már letölthető a megrendelésről készített Díjbekérő a Kiemelt ügyfelek felületéről. Erről a rendszer automatikus e-mail értesítést is küld a megadott e-mail címre.

Amennyiben a Díjbekérőn szereplő adatok helyesek, kérjük, hogy a Díjbekérő sorszámára (pl: DJB-12345) hivatkozva szíveskedjen átutalni a Díjbekérőn szereplő bankszámlaszámra a megrendelés teljes ellenértékét a megrendelésben szereplő legkorábbi kezdő érvényességi idő előtt legalább 3 munkanappal. A fizetés sikerességéről a rendszer értesítő e-mailt küld.

Abban az esetben, ha a megrendelés teljes ellenértéke nem érkezik be a megrendelésben szereplő legkorábbi kezdő érvényességi idő előtt legalább 3 munkanappal a Díjbekérőn szereplő bankszámlaszámra, akkor a rendszer automatikusan lemondja a megrendelést, melyről értesítő e-mailt küld.

Amennyiben a fizetést követően értesítést kapnak a megrendelés lemondásáról, kérjük, jelezzék mielőbb a megrendelés beazonosításhoz szükséges adatokkal (megrendelő neve, vevőkódja, megrendelés sorszáma, banki átutalással kapcsolatos adatok) a penzugy@bku.hu és a megrend@bkk.hu e-mail címeken!

4. Megrendelés személyes átvétele vagy kiszállítása

A megrendelt díjtermékek ellenértékének beérkezését követően a gondoskodunk az Önök által a megrendeléskor megadott átvételi módnak megfelelően a jegyek és bérletek átadásáról, amelyre az Általános szerződési feltételekben foglaltak alapján 6 munkanap áll rendelkezésre.

A megrendelés átvételéhez a megrendelésről készült Díjbekérő másolata, céges bélyegző és érvényes személyi igazolvány szükséges.

  • Személyes átvétel:
    Amennyiben a megrendelt díjtermékek kifizetése megtörtént, akkor erről és az átvételről a rendszer e-mail értesítést küld.

    A fizetés visszaigazolását követően a díjtermékek átvehetőek az alábbi választható helyszíneken és ügyfélfogadási időkben:

    • V. ker. Deák Ferenc téri aluljáró szinten lévő BKK Ügyfélközpont, ügyfélfogadási idő:
      munkanapokon 5:30-22:00-ig
    • VII. ker. Keleti pályaudvar aluljáró szinten lévő BKK Ügyfélközpont, ügyfélfogadási idő:
      munkanapokon 5:30-22:00-ig
    • • VII. ker. Rumbach Sebestyén u. 19-21. szám alatt található BKK ügyfélközpont, ügyfélfogadási idő:
      munkanapokon hétfő – kedd – csütörtök: 9:00-17:00, szerda: 9:00-19:00, péntek: 9:00-15:00

    Tájékoztatjuk, hogy a díjtermékek gyártása az ügyfélközpontokban az átvételkor történik, ezért az ügyintézés során szíves türelmüket kérjük!

    Az ünnepi nyitva tartás meghirdetést követően elérhető a BKK értékesítési pont keresőjén: http://bkk.hu/pontkereso/

  • Kiszállítás futárszolgálattal:
    Amennyiben a megrendelés legyártása befejeződött, és a díjtermékeket átadtuk a futárszolgálat részére, akkor a rendszer e-mail értesítést küld.

    A futárszolgálattal történő kiszállítás legalább 10 darab bérlet vagy összesen legalább 400 darab hőpapíregységnyi díjtermék megrendelésétől érhető el. A kiszállítást szerződött futárszolgálat végzi Budapest területén belül.

    Több egyidejű, ugyanazon regisztrációval vagy több különálló regisztrációval, személyes átvétellel leadott megrendelés kiszállítható futárszolgálattal egy szállítási címre akkor, ha a leadott megrendelések összesítésében a bérletek száma meghaladja a 10 darabot. Illetve akkor, ha a megrendelő az erre a célra szolgáló, úgynevezett Nyilatkozat több személyes átvétellel megjelölt megrendelés futárszolgálattal történő kiszállításáról tárgyú nyilatkozatot szabályosan kitöltve, elektronikus úton megküldi a megrend@bkk.hu e-mail címre.

    Kérjük, hogy a kellemetlenségek elkerülése érdekében a megrendelés kifizetését követően szíveskedjenek előre jelezni a tamas.nemes@bku.hu e-mail címen, hogy az év végi ünnepekre és szabadságolásokra való tekintettel pontosan mely napokon tudják átvenni futárszolgálattól a csomagot!

5. Számlázás

A megrendelésről kiállított számlát a pénzügyi teljesítést követően postai úton küldjük meg a megrendelő regisztrált székhelyére, valamint előre egyeztetett időpontban lehetővé teszi, hogy a számlát személyesen átvegye (BKK Zrt. 1075 Budapest, Rumbach Sebestyén utca 19–21.).

Amennyiben a számlázással kapcsolatban kérdése, észrevétele van, vagy személyesen kívánja átvenni, kérjük, írja meg a penzugy@bku.hu címre!

6. Dupla banki átutalás

Abban az esetben, ha a megrendelés ellenértékét tévedésből kétszer utalták át a BKK bankszámlájára, kérjük, jelezzék a penzugy@bku.hu és a megrend@bkk.hu e-mail címeken!

7. Csere

A díjtermék cseréjét kizárólag a vásárlásról készült számlán szereplő megrendelő/vevő kezdeményezheti.

Csere díjterméket állítunk ki, amennyiben

  • a megrendelő más munkavállaló részére szeretné azt átadni, vagy a munkavállaló személye változatlan, de az díjtermékhez használt arcképes igazolvány azonosító száma megváltozott
    Ebben az esetben a Kiemelt ügyfelek felületén kell kezdeményezni a cserét. A funkció leírása megtalálható a Felhasználói kézikönyvben http://www.bkk.hu/kiemelt-ugyfelek/felhasznaloi-kezikonyv/.

    A cseréhez egyéb dokumentumokra nincs szükség, csak a cserélendő díjtermékre és az új arcképes igazolvány azonosító számára.

  • fizikai sérülés érte (elszakadt, leöntötték, kimosták stb.), vagy a rajta lévő adatok „lekoptak”
    Amennyiben a bérlet előlapján és hátlapján a sorszám olvasható, akkor a cserét a Kiemelt ügyfelek felületen kell kezdeményezni az „arcképes igazolvány azonosító változásnál” leírtak alapján.

    Abban az esetben, ha az előlapi vagy a hátlapi sorszám olvashatatlansága miatt nem sikerül rögzíteni a díjtermék cseréjét a Kiemelt ügyfelek felületén, vagy más ok miatt a munkatársunkmégsem tudja kicserélni, kérjük, töltse ki a cserére kijelölt helyszínek valamelyikén adja le a BKK úgynevezett Külön engedélyes kérelem gazdasági társaságoknak és nonprofit szervezeteknek nyomtatványát:
    http://www.bkk.hu/kiemelt-ugyfelek/docs/kulonengedelyes_melleklet_gazdasagi_tarsasagoknak.pdf.

Felhívjuk szíves figyelmét, hogy az éves Budapest-bérletek cseréjének esetében a tárgyhavi és az azt követő összes havi bérletszelvényt is egy időben kell cserére leadni!

Csere lebonyolításának helyszíne:

A csere Kiemelt ügyfelek felületen történt rögzítését követően az alábbi választható helyszíneken és ügyfélfogadási időkben biztosítjuk a megrendelt díjtermékek cseréjét:

Egyszerre egy díjtermék cseréje esetében:

  • V. ker. Deák Ferenc téri aluljáró szinten lévő BKK Ügyfélközpont, ügyfélfogadási idő:
    munkanapokon 5:30-22:00-ig
  • VII. ker. Keleti pályaudvar aluljáró szinten lévő BKK Ügyfélközpont, ügyfélfogadási idő:
    munkanapokon 5:30-22:00-ig
  • VII. ker. Rumbach Sebestyén u. 19-21. szám alatt található BKK ügyfélközpont, ügyfélfogadási idő:
    munkanapokon hétfő – kedd – csütörtök: 9:00-17:00, szerda: 9:00-19:00, péntek: 9:00-15:00

Egyszerre több díjtermék cseréje esetében (max. 250.000 Ft-os összeghatáráig):

  • V. ker. Deák Ferenc téri aluljáró szinten lévő BKK Ügyfélközpont, ügyfélfogadási idő:
    munkanapokon 5:30-22:00-ig
  • VII. ker. Keleti pályaudvar aluljáró szinten lévő BKK Ügyfélközpont, ügyfélfogadási idő:
    munkanapokon 5:30-22:00-ig

Egyszerre több díjtermék cseréje esetében (korlátlan összeghatárig):

  • VII. ker. Rumbach Sebestyén u. 19-21. szám alatt található BKK ügyfélközpont, ügyfélfogadási idő:
    munkanapokon hétfő – kedd – csütörtök: 9:00-17:00, szerda: 9:00-19:00, péntek: 9:00-15:00

Tájékoztatjuk, hogy csak a már átvett díjtermékkel kapcsolatban kérhető a csere, csak az azon szereplő érvényességi időn belül és azzal megegyező vagy magasabb értékű, de azonos érvényességű díjtermékre vonatkozóan. Ezen felül ügyfeleinknek a BKK Üzletszabályzatában rögzített kezelési költséget kell fizetniük, amiről külön számlát állítunk ki a Megrendelő nevére.

8. Visszaváltás

A visszaváltást kizárólag a számlán szereplő megrendelő/vevő kezdeményezheti, és a visszaváltásról kizárólag a BKK Üzletszabályzatában foglalt, visszaválthatóként megjelölt bérletek esetében lehet szó a díjtermék érvényességének megkezdését követő 5. munkanapig.

A visszaváltáshoz szükséges nyomtatványokat az alábbi webcímeken lehet elérni:
http://www.bkk.hu/kiemelt-ugyfelek/docs/atutalassal_vasarlok_visszahoztott_cikkeinek_AA_ja.pdf
http://www.bkk.hu/kiemelt-ugyfelek/docs/kulonengedelyes_melleklet_gazdasagi_tarsasagoknak.pdf

Kérjük, a kitöltött nyomtatványokat a visszaváltásra benyújtott bérletekkel, valamint a Díjbekérő másolatával együtt személyesen szíveskedjenek leadni a BKK központjában (1075 Budapest, Rumbach Sebestyén utca 19–21.).

Felhívjuk szíves figyelmét, hogy Üzletszabályzatunk alapján a Kedvezményes éves Budapest-bérlet nem visszaváltható bérlettípus. A BKK Üzletszabályzatában rögzített kezelési költséget ügyfeleinknek meg kell fizetniük.

9. Visszavonhatatlan fizetésvállalásról szóló Magyar Államkincstár (MÁK) igazolás

A megrendelések ellenértékének későbbi időpontban történő banki átutalásának vállalásáról a Magyar Államkincstár egyes esetekben a költségvetési intézmények részére eredeti, „Visszavonhatatlan” banki átutalásról szóló igazolást ad ki.

A megrendelés átvételéhez szükséges, hogy a költségvetési intézmény a „Visszavonhatatlan” banki átutalásról szóló Magyar Államkincstár igazolását előre küldje el a megrend@bkk.hu e-mail címre, majd az eredeti igazolást személyesen, egyeztetett időpontban adja le a BKK-nak. A BKK jóváhagyását követően a díjtermékek átvehetők, melyről a BKK külön tájékoztatja az igazolást leadó intézményt.

10. Mennyibe kerülnek a jegyek és bérletek 2018-ban?

A BKK díjtermékei 2018-ban is a 2017-es árakon vásárolhatók meg. Hatályos árainkról a http://www.bkk.hu/tomegkozlekedes/jegyek-es-berletek/jegy-es-berletarak/ webcímen tájékozódhat

11. Elérhetőségek, hibabejelentés

BKK Ügyfélszolgálat 06-1-3-255-255 bkk@bkk.hu
Üzleti értékesítési munkatársak:
Geszlerné S. Lívia 06-70-390-3457 livia.geszlerne@bku.hu
Hatvani Tamás 06-70-390-3549 tamaskaroly.hatvani@bku.hu
Nemes Tamás 06-70-390-3557 tamas.nemes@bku.hu

Elnézést, a hozzászólás ezen a részen nem engedélyezett.